0 tétel - 0 Ft átlépés az oldalára átlépés a receptclubra oldalára
Regisztráció Üdvözlünk, Vendég!

kategóriák

Vitamincsomagok Vitaminok Paleo élelmiszerek Táplálékkiegészítők Szépségápolás Tisztítószerek Szénhidrátmentes tészták Konjacszivacsok Fog- és szájápolás

csomagajánlatunk

Meszesedési folyamatokat gátló csomag
Br.:12 060 Ft 10 850 Ft
Bőrápoló csomag
Br.:3 540 Ft 3 180 Ft
Szépítő csomag
Br.:8 530 Ft 7 650 Ft

paleolitcentrum.hu

hírlevél

Hírek - Mikor aludt utoljára egy kiadósat?

Szerző: Étrendvilág | 2015.11.01.
  1. Helyezze előtérbe az alvást!

Tudósok bebizonyították, hogy a túl kevés alvás megnövelheti a halálozási kockázatot, valamint veszélyezteti az immunrendszerét és nagyobb eséllyel alakulhatnak ki a szívével kapcsolatos megbetegedések.

  1. Figyeljen oda a rendszertelen alvásra!

Kellemetlen horkolás? Folyamatos ébrenlét? Ezek bizony komolyabb problémára is utalhatnak, például insomniára. Ha Ön is szenved ezektől, vagy a környezete megakadályozza a pihentető alvásban, jobb lesz, ha felkeresi orvosát!

  1. Teremtse meg az ideális környezetet!

A megfelelő hőmérséklet lehet a kulcs a jóleső alváshoz. Tudósok úgy vélik, az agyunk inkább a hidegebb hőmérsékletet kedveli, ezért is javasolják, hogy a szobánkban legyen kb. 20-23 °C.

  1. Fontos a megfelelő mennyiségű alvás!

Igazából nem létezik olyan, hogy „8 órás szabály”,van, akinek több, van akinek kevesebb alvásra van szüksége. Egy átlagos felnőttnek kb. 7-9 óra az ideális, de mindenki maga érzi, neki mennyi elegendő.

  1. Távolítsa el a képernyőket a szobájából!

Bizonyára az Ön szokásaihoz is hozzá tartozik a lefekvés előtti mobilozás, TV-nézés. Azonban ez káros lehet, ha pontban lefekvés előtt csinálja. Kutatások bebizonyították, hogy a képernyők által kibocsátott kék fény ronthat az alvás minőségén, ezért ha reggel kipihenten szeretne ébredni, tegye félre az efféle készülékeket.

  1. Táplálékkiegészítők bevetése

Ha mindezen lépések megtétele ellenére elalvási vagy átalvási problémája marad, érdemes természetes alapanyagú, hozzászokást nem okozó táplálékkiegészítőket használnia. Webshopunk kínálatát itt találja.

  1. Kivizsgálás

Ha ezek sem oldják meg alvási problémáját, akkor annak hátterében organikus (szervi) okok is lehetnek, melyeket ki kell vizsgáltatni. Jó lehetőség a megoldás felé vezető úton egy alváslabor felkeresése is. Ha itt sem jár eredménnyel, akkor pszichológus segíthet, esetleg alvásterapeuta.

Paleolitcentrum