0 tétel - 0 Ft átlépés az oldalára átlépés a receptclubra oldalára
Regisztráció Üdvözlünk, Vendég!

kategóriák

Vitamincsomagok Vitaminok Paleo élelmiszerek Táplálékkiegészítők Szépségápolás Tisztítószerek Szénhidrátmentes tészták Konjacszivacsok Fog- és szájápolás

csomagajánlatunk

Szépítő csomag
Br.:8 530 Ft 7 650 Ft
Bélműködést serkentő csomag
Br.:7 830 Ft 7 050 Ft

paleolitcentrum.hu

hírlevél

Hírek - 8 ok, amiért nem fogysz a hasadról

Szerző: Étrendvilág | 2015.11.01.
  1. Gyümölcsök és zöldségek mellőzése

Ha te is azok közé tartozol, akik előnyben részesítik a könnyen elkészíthető tésztákat, meleg szendvicseket, mint a színes és egészséges zöldségeket, gyümölcsöket, akkor bizony Te is bajban vagy! Sokkal színesebbé tudod tenni étrendedet mindenféle zöldséggel, fehérjével és nem utolsó sorban ezzel még a szénhidrátbeviteledet is jelentősen tudod csökkenteni, ami nagymértékben hozzájárul az egészségesebb életmódhoz, és persze a fogyáshoz is elengedhetetlen! Napközben az édességet cseréld le gyümölcsre, ezzel nemcsak az ásványianyag- és vitaminszintedet tudod növelni, de tele leszel energiával is!

  1. Cukortúladagolás

Rengeteg ember abban a tévhitben él, hogy hízásának fő okozói a zsírok. Ezzel ellentétben a cukor a fő bűnös! Szerencsére akadnak olyan édesítőszerek, amelyeket bárki bátran fogyaszthat, hiszen nincsen, vagy nagyon alacsony a kalóriatartalmuk. Ilyenek például a xilit, eritrit, stb. Lásd kínálatunkat.

  1. Nyers zöldségek evése

Például a nyers karfiol, illetve brokkoli emésztése nehéz, felpuffasztja a hasat, és gázosítja azt. Ezért javasolt evés előtt 1-2 percet blansírozni forró vízben ezeket a zöldségeket, ennek köszönhetően nem lesz kellemetlenül puffadt hasunk evés után.

  1. Maradék elöl hagyása

Általában, egy laktató ebéd vagy vacsora után nem kívánkozunk még egy fogás után, azonban vannak olyan helyzetek, amikor vagy megszokásból, vagy csupán azért, mert még az asztalon van az étel, szedünk belőle még egyszer, aztán még egyszer… Szerencsére erre is van megoldás! Miután befejeztük az étkezést, tegyük el minél előbb a maradékot, hogy ne kívánja meg a szemünk, valamint készítsünk olyan ételeket, melyek lassan felszívódó szénhidrátokat tartalmaznak, így csak később leszünk újra éhesek.

  1. Alkohol

Biztos tisztában vagy már vele, hogy az alkohol nem segítség, ha fogyásról van szó, sőt! Tartogasd az alkoholos italok fogyasztását a különleges alkalmakra és a kivételes napokra, de természetesen akkor is csak mértékkel!

  1. Mozogj többet

Ha a fenti szabályok betartása ellenére sem fogysz érdemben, akkor segíthet a mozgásod mennyiségének és intenzitásának növelése. A rendszeres fizikai aktivitás nemcsak energiát használ el, hanem a gyulladáscsökkentés révén sokkal egészségesebbé is tesz, ráadásul a csontozat szilárdságának is legfőbb biztosítéka. Heti háromszor, fél- egy óra, aerob, pulzusnövelő mozgás, amit szívesen végzel, már elegendő lehet.

  1. Táplálékkiegészítők

Ha ezek ellenére sem fogysz, dobj be újabb segítőket! Táplálékkiegészítők, melyek segíthetik munkádat:

  1. Orvosi segítség Ha ezzel sem érsz célba, érdemes felkeresned egy obezitológiában jártas szakorvost, aki a szükséges vizsgálatok elvégzésével kizárhatja szervi betegség okát. Leggyakrabban pajzsmirigy probléma állhat a háttérben, ill. inzulinrezisztencia, PCOS- szindróma.
Paleolitcentrum